klik sini

Klik sini

AC Mizal AF 8?

“Jujurnya saya rasa lega dan sedih dengan keputusan ini. Saya lega sebab tidak rasa tekanan besar untuk mengacarakan AF lagi. Tapi pada masa yang sama, sedih juga sebab tak dapat nak mengacarakan program ini lagi. Saya terpaksa lepaskan tugas yang cukup istimewa itu demi komitmen pada cabang perniagaan. Namun, saya amat bersyukur kerana berpeluang mengendalikan program hebat seperti AF selama dua musim. Dengan menjadi pengacara AF, saya sudah tiada apa lagi yang hendak dibuktikan dalam bidang pengacaraan,”

“Memang sejak dulu lagi saya ingin menjadi usahawan. Alhamdulillah peluang itu sudah terhidang di depan mata hari ini. Niat saya adalah untuk memanfaatkan kelebihan ini membantu orang lain pula. Bukan saya tidak mahu mengacarakan AF lagi, cuma saya tidak dapat membahagikan masa antara bisnes dan AF. Saya terikat dengan seminar bisnes hampir setiap minggu. Sebelum saya menghampakan mana-mana pihak di kemudian hari, lebih baik saya buat keputusan ini sekarang,”

(Teman-teman semua inilah kata2 keramat napa AC Mizal bukan pengacara AF 8 lagi, masa jalan2 tadi terserempak dengan 2 kenyataan ni}

6 comments:

nurasyikin.mokhtar a.k.a ieykin baik on February 15, 2010 at 10:13 PM said...

tp jimmy jadi pengacara af pun bakal best jugak sbb jimmy tu sopan...

mka on February 16, 2010 at 12:54 AM said...

btul tu..dorang lagi sopan

Zikr the Jalanan Sepi Perantau on February 16, 2010 at 11:10 AM said...

erm kita tgk mcm ne??

Eryati on February 17, 2010 at 11:23 PM said...

huhu gembira bukan AC pengacara...

Solehah on February 18, 2010 at 12:46 AM said...

takpa..bg peluang kat org lain pula mencuba..hehe

home tiara's on February 19, 2010 at 4:42 PM said...

Posting anda luarr biasa, selamat berkarya silahkan komentar balik and give me some comment or follow. Good luck f u

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Photography By: mkajunai.net Copyright © 2010 Blogger Template Sponsored by Trip and Travel Guide